http://farhana-sasteradalammultimedia.blogspot.com/

Tuesday, December 14, 2010

SeBelUm KembaLi seMula ke KamPus Hijau~~

Sebelum kembali semula ke kampus hijauku..huhu..rinDu lak ngan kolej..klass, foodcourt..ngeh2...=) Sebelum tu, banyak agenda nak disiapkan dlu..huu...dduk umah cmni ler jadinyer..makan..tdo..tgk movie..huu..bila la nak start agenda fyp..huu..banyak xsiap lagi huh!..

UPM..aku kembali utk sem yg terakhir..insyaAllah jika semuanya berjalan ngan lancar last sem dpn..hope semuanya baik2 aja..ngeh2..hehe ..

Waktu semakin berputar hingga aku sendiri xsedar yg aku dah sampai satu tahap habis pengajian aku di UPM..hmm..insyaAllah..aku nak capai sesuatu yg terbaik smpai aku tamat belajar nie..

Buat rakan-rakan seperjuanganku...dak2 sastera Melayu..aku nak ucapkan Good Luck utk korang juga utk last sem kita bersama..huu...teruskan perjuangan kita memartabatkan dunia sastera Melayu! cewah! hehe..n enjoy dengan apa yg kita belajar selama ni...peace..=)

2 comments:

  1. lambat lagi la k.na...
    yang pasti..pergi mu akan di tangisi..
    jasa akan dikenangi..
    kenangan akan terus kekal di blok rusa ni..=)

    ReplyDelete
  2. huhuu lambat ke...k.na rasa cepat masa berlalu skrg ni..dah msuk bulan 3 dah..bulan 4....hbs la huuuuu sedih2...

    ReplyDelete