http://farhana-sasteradalammultimedia.blogspot.com/

Friday, October 15, 2010

Ulangtahun ku yang ke-23

Akhirnya..sudah mencecah umur 23 tahun. Hari ni buka Facebook je dah berpuluh-puluh komen masuk kat wall aku. Trime kasih kat kawan-kawan yang ingat dan wish bufday aku arini. Terharu sangat... padahal aku sipi-sipi terlupa dengan harijadi ku sendiri. Malam semalam sibuk dengan meeting dan pengagihan buku merit..balik bilik dah pkul satu pagi..Lupa segalanya..
Tengok handphe dah banyak mesej masuk..huhu...ada 7 panggilan tak jawab..baru ku sedar diorang nak wish bufday aku..hoho tenkiu kawan-kawan...

Sekarang, apa yang aku dah capai selama 23 tahun hidup ni?? Hm..mungkin masuk U dan belajar, cuma tak habis lagi belajar nie..sabar-sabar akanku teruskan impian sebenar..hehe..Tq kepada semua yg wish! sayang kamu semua!!

2 comments: